Cubs or Sox

Poll: Cubs or World Champs SOX ?
You do not have permission to vote in this poll.
Cubs
44.29%
31 44.29%
Sox
55.71%
39 55.71%
Total 70 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
To prevent the arising of bs in other threads all cubs vs sox arguments can be conducted here....let the best team win, we all know who that is Smile
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#1
To prevent the arising of bs in other threads all cubs vs sox arguments can be conducted here....let the best team win, we all know who that is Smile
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#2
Yup the Sox are the best...
8ight | Mini-T | CEN Boat | Stampede | JR R-1

ALL RC STUFF FOR SALE. PM FOR DETAILS.
Reply
#2
Yup the Sox are the best...
8ight | Mini-T | CEN Boat | Stampede | JR R-1

ALL RC STUFF FOR SALE. PM FOR DETAILS.
Reply
#3
sox own......cubs haven't won a ws in nearly 100 years

since the cubs last won
2 world wars have occured
wriglet field built poles to hold futur ws championship flag holders, since they have rusted and been taken down
several states were added
:lol:

savage x w/ sts.28, nova clutch shoes, hpi wheelie bar, hump pack
soon to have: hpi polished pipe, motor saver filter, 3 speed, ofna throttle mod, dual disk brakes
Reply
#3
sox own......cubs haven't won a ws in nearly 100 years

since the cubs last won
2 world wars have occured
wriglet field built poles to hold futur ws championship flag holders, since they have rusted and been taken down
several states were added
:lol:

savage x w/ sts.28, nova clutch shoes, hpi wheelie bar, hump pack
soon to have: hpi polished pipe, motor saver filter, 3 speed, ofna throttle mod, dual disk brakes
Reply
#4
sox all the way
Reply
#4
sox all the way
Reply
#5
im tired of this thread already.
[Image: mich1iy1.jpg]
Reply
#5
im tired of this thread already.
[Image: mich1iy1.jpg]
Reply
#6
LOL! Me too... Cubs are my favorite, the soxs can blow me. Nuff said
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#6
LOL! Me too... Cubs are my favorite, the soxs can blow me. Nuff said
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#7
we just need more cub fans in this thread
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#7
we just need more cub fans in this thread
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#8
u all know the cubs are the team to beat
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#8
u all know the cubs are the team to beat
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#9
ummmm yeah, they are getting beat FYI!
:lol:

savage x w/ sts.28, nova clutch shoes, hpi wheelie bar, hump pack
soon to have: hpi polished pipe, motor saver filter, 3 speed, ofna throttle mod, dual disk brakes
Reply
#9
ummmm yeah, they are getting beat FYI!
:lol:

savage x w/ sts.28, nova clutch shoes, hpi wheelie bar, hump pack
soon to have: hpi polished pipe, motor saver filter, 3 speed, ofna throttle mod, dual disk brakes
Reply
#10
we need more pirate fans on here ohh wait im the only one lol come to think about it i think im the only one period Smile
Reply
#10
we need more pirate fans on here ohh wait im the only one lol come to think about it i think im the only one period Smile
Reply
#11
they won 3 straight now
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#11
they won 3 straight now
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#12
Thought this would be a good picture to bring back for all you diehard cubs fans.

[Image: Cubs_Fans.jpg]


[Image: Cubs_Spirit.jpg]
Reply
#12
Thought this would be a good picture to bring back for all you diehard cubs fans.

[Image: Cubs_Fans.jpg]


[Image: Cubs_Spirit.jpg]
Reply
#13
against quality teams too.....wish we could play KC 17 times a year
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#13
against quality teams too.....wish we could play KC 17 times a year
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#14
Yeah..... Like there no soxs fans like that!
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#14
Yeah..... Like there no soxs fans like that!
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#15
The cubs divison is one of the toughest IMO... Think about it... Like 3 years in a row a team in the WS has come from theres... Cards twice and the 'stros... Look at the standings now.. Except for pittsburg all the teams are very hot!
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#15
The cubs divison is one of the toughest IMO... Think about it... Like 3 years in a row a team in the WS has come from theres... Cards twice and the 'stros... Look at the standings now.. Except for pittsburg all the teams are very hot!
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#16
hey the steelers can beat the cubs lol
Reply
#16
hey the steelers can beat the cubs lol
Reply
#17
Quote:The cubs divison is one of the toughest IMO...


And of course we have to justify why they lose.........
Reply
#17
Quote:The cubs divison is one of the toughest IMO...


And of course we have to justify why they lose.........
Reply
#18
Sox
A friend will help you move, but a REAL friend will help you move a body.
Reply
#18
Sox
A friend will help you move, but a REAL friend will help you move a body.
Reply
#19
enough said....

Anyone want to see my WS ring?????
A friend will help you move, but a REAL friend will help you move a body.
Reply
#19
enough said....

Anyone want to see my WS ring?????
A friend will help you move, but a REAL friend will help you move a body.
Reply
#20
one year out of 100 fluke city
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#20
one year out of 100 fluke city
Here is a link to my website-
http://www.czech-it-out-graphics.com
1/29/07 never forget....TTT Confusedalute:
Bringing old know-it-all blow hards back to reallity at a forum near you

"Always Imitated, Never Duplicated"
Reply
#21
I guess for some people, it's fun to say "The team to beat" when referencing a team in 3rd place... J/K

Let's see, their 2 best pitchers are out, their best hitter is out. Hopefully they can stay in the game untill their staff is back to full strength.


Now, The Sox have a Healthy pitching staff, and have proven themselves strong in the hitting department.


Cubs 4 players with over 15 at bats holding over .300 Avg.
Sox 6 players with over 15 at bats holding over .300 Avg.

Cubs collective team Batting average .264
Sox collective team Batting average .283

Cubs HR's 18
Sox HR's 26

Cubs RBI's 85
Sox RBI's 104
Reply
#21
I guess for some people, it's fun to say "The team to beat" when referencing a team in 3rd place... J/K

Let's see, their 2 best pitchers are out, their best hitter is out. Hopefully they can stay in the game untill their staff is back to full strength.


Now, The Sox have a Healthy pitching staff, and have proven themselves strong in the hitting department.


Cubs 4 players with over 15 at bats holding over .300 Avg.
Sox 6 players with over 15 at bats holding over .300 Avg.

Cubs collective team Batting average .264
Sox collective team Batting average .283

Cubs HR's 18
Sox HR's 26

Cubs RBI's 85
Sox RBI's 104
Reply
#22
Can someone add a poll to this thread?
8ight | Mini-T | CEN Boat | Stampede | JR R-1

ALL RC STUFF FOR SALE. PM FOR DETAILS.
Reply
#22
Can someone add a poll to this thread?
8ight | Mini-T | CEN Boat | Stampede | JR R-1

ALL RC STUFF FOR SALE. PM FOR DETAILS.
Reply
#23
Added.
Reply
#23
Added.
Reply
#24
rich i wasnt making an excuse for loses ... just sayin it a tuff division with Houston, St. Louis and Cinnci
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#24
rich i wasnt making an excuse for loses ... just sayin it a tuff division with Houston, St. Louis and Cinnci
Dont mess wit my sig Line tune!
--Then follow the rules! haha!-- -Tune
Reply
#25
thenewguy821 Wrote:I guess for some people, it's fun to say "The team to beat" when referencing a team in 3rd place... J/K

Let's see, their 2 best pitchers are out, their best hitter is out. Hopefully they can stay in the game untill their staff is back to full strength.


Now, The Sox have a Healthy pitching staff, and have proven themselves strong in the hitting department.


Cubs 4 players with over 15 at bats holding over .300 Avg.
Sox 6 players with over 15 at bats holding over .300 Avg.

Cubs collective team Batting average .264
Sox collective team Batting average .283

Cubs HR's 18
Sox HR's 26

Cubs RBI's 85
Sox RBI's 104



ENOUGH SAID!
that's ownage


and i love how "we're a small ball" team
bs, we got almost the most hr's of any team, including back to back twice in one damn game
:lol:

savage x w/ sts.28, nova clutch shoes, hpi wheelie bar, hump pack
soon to have: hpi polished pipe, motor saver filter, 3 speed, ofna throttle mod, dual disk brakes
Reply
#25
thenewguy821 Wrote:I guess for some people, it's fun to say "The team to beat" when referencing a team in 3rd place... J/K

Let's see, their 2 best pitchers are out, their best hitter is out. Hopefully they can stay in the game untill their staff is back to full strength.


Now, The Sox have a Healthy pitching staff, and have proven themselves strong in the hitting department.


Cubs 4 players with over 15 at bats holding over .300 Avg.
Sox 6 players with over 15 at bats holding over .300 Avg.

Cubs collective team Batting average .264
Sox collective team Batting average .283

Cubs HR's 18
Sox HR's 26

Cubs RBI's 85
Sox RBI's 104



ENOUGH SAID!
that's ownage


and i love how "we're a small ball" team
bs, we got almost the most hr's of any team, including back to back twice in one damn game
:lol:

savage x w/ sts.28, nova clutch shoes, hpi wheelie bar, hump pack
soon to have: hpi polished pipe, motor saver filter, 3 speed, ofna throttle mod, dual disk brakes
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)